niedziela, 6 stycznia 2013

Patrząc ku Niebu

Raz w życiu pomyliły mi się kroki i od tego czasu chodzę krzywo...
Marek Hłasko

Kiedy pisałam o Drodze nie wiedziałam jeszcze, dokąd mnie ona zaprowadzi. Było to osobliwe i zarazem tak ekscytujące dla mnie...

Dziś już wiem dokąd zaprowadzą mnie moje kroki. Niespodzianką pozostaje wciąż przygoda, jaką będzie doświadczanie Drogi. Niewiadome i podniecające jest również wyobrażenie tego, co będzie dalej. A wiem już, że może być o niebo inaczej!

I jeszcze to niebo! - pomyślicie zapewne.
 A tak! Bo niebo... Niebo jest bardzo ważne. 

Wędrując dzisiaj przez mroczny las zadzierałam głowę do góry. Szukałam nieba, szukałam światła.
W ponurej ciemności drzew udało mi się znaleźć kawałek jasności :)

Patrzmy wyżej, mierzmy wyżej, wznośmy się ponad horyzonty. Niech nasze kroki prowadzą nas do prostych celów. A jeśli czasem te nasze kroki pomylą nam się, to nie przestawajmy iść! Choćbyśmy nawet mieli podążać krzywo :)











2 komentarze: